ابلاغ اعتبار ۶۰۰ میلیاردی طرح‌ هادی روستایی

ابلاغ اعتبار ۶۰۰ میلیاردی طرح‌ هادی روستایی


​​​​​​​معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌‌ هادی روستایی استان ابلاغ و به زودی اجرایی می‌شود. این میزان اعتبار شامل ۲۷۰ میلیارد تومان از منابع سفر رئیس‌جمهور و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع محرومیت‌زدایی استان است.
علی‌اکبر صابری به ایرنا اظهار کرد: از محل تأمین قیر رایگان نیز ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های‌ هادی روستایی استان ابلاغ شده است و پیش‌بینی می‌شود که امسال اقدام‌های عمرانی مربوط به طرح ‌هادی از جمله آسفالت معابر در ۳۰۰ روستا انجام شود.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی ادامه داد: مابقی اعتبار ابلاغی نیز از محل اعتبارات استانی است که به طرح‌ هادی روستایی تخصیص می‌یابد.
وی یادآور شد: ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته برای اجرای طرح‌ هادی روستایی استان تخصیص یافت که توانست تعداد زیادی از روستاها را پوشش دهد.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی ادامه داد: اکنون طرح‌ هادی در ۲۰۰ روستای استان در حال اجراست و برای اجرای طرح ‌هادی در ۱۰۰ روستای دیگر برنامه‌ریزی انجام شده است.
وی تصریح کرد: ۴۳۳ روستا معادل ۶۰ درصد از مجموع روستاهای خراسان شمالی از اجرای طرح‌ هادی بهره‌مند شده‌اند و در این زمینه 7درصد از میانگین کشوری جلوتر هستیم.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌ هادی در این استان از روستاهای پرجمعیت آغاز شد و بر این اساس شمار زیادی از جمعیت روستایی استان زیر پوشش قرار گرفت.   

برچسب ها :
ارسال دیدگاه