راه‌اندازی بازارچه محصولات خانگی در مشهد

راه‌اندازی بازارچه محصولات خانگی در مشهد


مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی خراسان رضوی گفت: بازارچه خوداشتغالی در خیابان سعدی، ابتدای خیابان دانشگاه مشهد راه‌اندازی شده است.
به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد مشیری اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این بازارچه ارائه محصولات و تولیدات مشاغل خانگی با قیمت مناسب به شهروندان و حمایت از تولیدات ایرانی و خوداشتغالی بوده است که در همین راستا محصولات بومی، خانگی و صنایع دستی عرضه می‌شود. مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی خراسان رضوی افزود: تقویت روزبازارها به ویژه در حوزه‌های تخصصی و موضوعی از برنامه‌های اصلی این سازمان است که در همین راستا بازارچه خوداشتغالی همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۲ به مدت یک ماه به‌ منظور عرضه محصولات خانگی در میدان سعدی، ابتدای خیابان دانشگاه دایر شده است.
وی ادامه داد: متقاضیانی که در زمینه دست‌سازه‌های هنری یا کارگاه‌های خانگی زودبازده فعالیت دارند، می‌توانند برای ارائه محصولات خود با مراجعه به آدرس خیابان صدف، نبش صدف۷، اداره ساماندهی مشاغل غیر رسمی برای ایجاد غرفه در بازارهای سیار و بازارهای تخصصی و موضوعی اقدام کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه