کنترل ۷۰۰ زندانی در خراسان رضوی با پابند الکترونیک 

کنترل ۷۰۰ زندانی در خراسان رضوی با پابند الکترونیک 


 مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: در راستای ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان، در حال حاضر ۷۰۰ زندانی با پابند الکترونیک تحت مراقبت مرکز کنترل و نظارت الکترونیکی قرار دارند.
سعید سرباز جانفدا افزود: تعداد زندانیان مورد پذیرش در مرکز مراقبت الکترونیکی استان در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۲ درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: این رشد در استفاده از پابند الکترونیک در اجرای تکالیف سند تحول قضایی و اولویت‌های ابلاغی سازمان زندان‌های کشور مبنی بر ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری، با تعامل مؤثر مراجع قضایی استان محقق شده است.
مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: زندانیان حائز شرایط قانونی با استفاده از پابند الکترونیک در محدوده مشخص خارج از زندان دوران حبس خود را سپری می‌کنند.
به گزارش ایرنا، جانفدا افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته هدف ما ارتقای خدمات زندانبانی در بستر فناوری‌های نوین براساس شاخص‌های سند تحول قضایی است که به طور قطع استفاده از این ظرفیت‌ها نقش ویژه‌ای در باز اجتماعی کردن زندانی و حمایت از خانواده وی ایفا می‌کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه