رمزگشایی از 12 فقره موبایل‌قاپی

رمزگشایی از 12 فقره موبایل‌قاپی

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری یک موبایل‌قاپ حرفه‌ای و کشف 12 فقره سرقت خبر داد.


به گزارش قدس، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح اين خبر بیان کرد: در پی گزارش چند فقره موبایل‌قاپی در محدوده خواجه‌ربیع به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، تیمی از مأموران کلانتری خواجه‌ربیع برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده توسط مأموران کلانتری خواجه‌ربیع، مشخص شد سرقت‌ها توسط جوانی موتورسوار با سر و صورت پوشیده انجام شده است.
فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری خواجه‌ربیع پس از بررسی اظهارات مالباختگان با استفاده از سرنخ‌های موجود به فردی سابقه‌دار مظنون شده و او را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند.
سرهنگ نگهبان اظهار کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع‌آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی، متهم را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل، چهار دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم 27 ساله که تبعه خارجی است، در بازجویی‌های به عمل آمده و در مواجهه با تعدادی از مالباختگان تاکنون به 12 فقره موبایل‌قاپی در محدوده خیابان مهر مادر، بولوار خواجه‌ربيع، بولوار طبرسی شمالی و بولوار ایثارگران و فروش گوشی‌های مسروقه به یک مالخر در منطقه خواجه‌ربیع اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه