کمبود فضای ورزشی در خوشاب

کمبود فضای ورزشی در خوشاب

رئیس اداره ورزش و جوانان خوشاب گفت: با وجود اقبال مطلوب به فعالیت‌های ورزشی در این شهرستان خراسان رضوی، مشکلات کمبود فضای ورزشی در آن محسوس است.


سیروس اجنوردی به ایرنا گفت: در شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب تنها دو باب سالن ورزشی و دو زمین چمن مصنوعی وجود دارد که جوابگوی نیازها نیست.
وی افزود: با وجود جمعیت جوان شهرستان خوشاب و فعالیت ۱۳ هیئت ورزشی اما اماکن ورزشی آن محدود است که این مشکل در حوزه بانوان حادتر است و هیچ سالن اختصاصی برای بانوان وجود ندارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان خوشاب گفت: فعالیت رشته‌های ورزشی فوتسال، کاراته، رزمی، کشتی باچوخه، بومی و محلی در این شهرستان برجسته است. با این وجود در سال‌های گذشته اعتباری برای توسعه فعالیت و امکانات ورزشی در این شهرستان منظور نشده است.
اجنوردی با اشاره به اینکه ترویج ورزش‌های همگانی برای سلامت و نشاط اجتماعی از اولویت‌های اداره ورزش این شهرستان است، افزود: در این راستا ۱۰ خانه ورزش روستایی در این شهرستان به امکانات ورزشی مجهز شده است.
هم اکنون بیش از ۲ هزار ورزشکار در قالب ۱۳ هیئت ورزشی در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی در شهرستان خوشاب فعالیت دارند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه