دیاباته تقریباً آماده شده است

ویرا، مربی پرسپولیس:

دیاباته تقریباً آماده شده است


​​​​​​​اوسمار ویرا، مربی تیم پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار برابر مس کرمان اظهار کرد: همه بازی‌ها در لیگ حرفه‌ای ایران سخت است و باید از موقعیت‌ها و تمام راه‌ها استفاده کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. چند آپشن برای بازی مقابل مس در نظر گرفتیم و در آخرین تمرین تصمیم‌ می‌گیریم با چه روشی بازی کنیم.
او درباره استفاده از شیخ دیاباته همراه با یورگن لوکادیا در دیدار با ملوان گفت: دیاباته تقریباً آماده شده است و در بازی قبلی هم دقایقی بازی کرد. تمام بازیکنانی که در فاز هجومی بازی می‌کنند در واقع مهاجم هستند و تفکرات ما را پیاده خواهند کرد.
مربی پرسپولیس درمورد برنامه کادرفنی برای تعطیلی 50روز لیگ برتر بیان کرد: فرصت مناسبی است تا بخواهیم شرایط بدنی و تاکتیکی‌مان را بهتر کنیم و قطعاً از این فرصت استفاده می‌کنیم تا شرایط فنی‌مان را بهبود 
ببخشیم.او درمورد حریف سرخپوشان اضافه کرد: همان‌طور که در سؤال‌های قبلی هم جواب دادم، بازی آسان در لیگ نداریم و مس کرمان هم تیم خوبی است. آن‌ها دو وینگر خوب دارند و از بازی‌سازی خوب بهره می‌برند. ما هم سعی می‌کنیم نسبت به بازی‌های قبلی بهتر باشیم و نتیجه بگیریم. شرایط مختلفی برای ساختن یک تیم وجود دارد که یکی از آن‌ها داشتن امکانات تمرینی مثل زمین تمرین مناسب است و باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس حداقل باید دو زمین تمرین داشته باشد. همه تیم‌های لیگ باید دو زمین مناسب داشته باشند تا شرایط خود را بهبود ببخشند و در مسابقات لیگ شرکت کنند.
ویرا درباره کیفیت فنی مسابقات لیگ برتر ایران همچنین عنوان کرد: لیگ ایران کیفیت مناسبی دارد هرچند می‌تواند بهتر باشد. شرایط لیگ و تیم‌ها را می‌توان پیشرفت داد، ولی من خودم در این 10 هفته گذشته، از شرایط کیفی لیگ و بازیکنان رضایت دارم. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه