فوتسال مشهد نیازمند حمایت

فوتسال مشهد نیازمند حمایت

سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: در خراسان رضوی شرکت‌های پولدار و بزرگ کم نیستند؛ اما نمی‌دانم چرا هیچ‌کس از تیم‌ها حمایت نمی‌کند.


قدرت بهادری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فوتبال در ایران جزو رشته‌هایی است که همه پیگیر آن هستند و دنبال می‌کنند. در کلانشهری مانند مشهد تیم فوتبال در لیگ برتر نداریم که نشان‌دهنده ضعف و مشکل است. فوتسال مشهد به دلیل حضور شرکت فرش‌آرا در لیگ تیمداری می‌کند. هر چند قرار بود فرش‌آرا در فصل جاری از لیگ کناره‌گیری کند؛ اما با تلاش‌هایی که انجام شد، سرانجام در لیگ حضور یافتیم.
بهادری در پاسخ به این سؤال که با وجود حمایت نکردن از تیم‌های ورزشی آیا می‌توان به بقای تیم‌های خراسان رضوی در لیگ‌های مختلف کشور امیدوار بود، گفت: شرایط برای تیم‌ها خیلی سخت شده است. در خراسان رضوی شرکت‌های پولدار و بزرگ زیاد هستند؛ اما نمی‌دانم چرا هیچ شرکت و حامی مالی از تیم‌ها حمایت نمی‌کند. شاید مشکل مدیریتی یا نظارتی داریم؛ اما هر چه باشد ممکن است باادامه این روند فوتسال مشهد هم از بین برود.
سرمربی فرش‌آرای مشهد بیان کرد: چیپس کامل دو فصل در لیگ برتر فوتسال حضور داشت؛ اما با توجه به شرایط سخت مالی و اقتصادی به شرکت دیگری واگذار شد، هرچند جای شکرش باقی است که امتیاز تیم از مشهد خارج نشد. در مجموع اگر شرایط بر این روال پیش برود ممکن است در فوتسال هم دیگر تیمی نداشته باشیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه