۲ باند سرقت در خراسان جنوبی متلاشی شد

۲ باند سرقت در خراسان جنوبی متلاشی شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با تلاش پلیس، اعضای دو باند سرقت که از آن‌ها بیش از 3میلیارد تومان کالای سرقتی کشف شد، در این استان دستگیر شدند.


به گزارش ایرنا؛ سردار ناصر فرشید در جمع خبرنگاران افزود: در پی متلاشی شدن دو باند سرقت، هفت سارق و پنج مالخر دستگیر شدند و سایر اعضای احتمالی نیز به‌زودی دستگیر خواهند شد.
وی گفت: بسیاری از سرقت‌ها مربوط به ساختمان‌ها، تلفن همراه و محتویات داخل خودرو بوده که تاکنون ۴۴ مالباخته مراجعه و اموال را شناسایی کردند و بقیه مالباختگان باید مراجعه کنند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: امسال با افزایش ۲ درصدی وقوع سرقت در استان روبه‌رو هستیم و بیشتر سرقت‌ها از نوع خرد بوده و سرقت خشن نداریم.
وی گفت: به لحاظ نرخ جرم نسبت به جمعیت در کشور رتبه ۲۴ را داریم و ۷۰ درصد سرقت‌ها در استان کشف و اموال سرقتی به مالباخته‌ها مسترد شده است.
سردار فرشید با بیان اینکه پلیس جان بر کف شبانه‌روز برای تأمین نظم و امنیت جامعه فعال است، افزود: شهروندان، هوشیارتر و با جدیت بیشتر برای مراقبت از اموال خود تلاش کنند؛ چراکه در بسیاری از سرقت‌ها مشخص شده اگر شهروند دقت بیشتری داشت، بی‌شک سرقت اتفاق نمی‌افتاد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه