چمران : دشمنان از نمایش تصویر سردار سلیمانی در سازمان ملل ترسیدند

چمران : دشمنان از نمایش تصویر سردار سلیمانی در سازمان ملل ترسیدند


​​​​​​​رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور رئیس جمهور در آمریکا و سخنرانی در سازمان ملل و نمایش تصویر حاج قاسم سلیمانی و معرفی رئیس جمهور پیشین آمریکا به عنوان قاتل ایشان، قدرت بزرگی برای کشور بود که دشمنان از همین قدرت ترسیدند.
به گزارش قدس آنلاین، مهدی چمران در مراسم اختتامیه هفته دفاع مقدس در مشهد گفت: شوق شهادت و شهادت‌طلبی در بین مردم همچنان روشن و پایدار است و تا زمانی که این حال شهادت‌طلبی در ملت ما زنده است، ملت ما زنده خواهد ماند.
وی اضافه کرد: همان‌گونه که امام خمینی(ره) فرمودند محرم و امام حسین(ع) را زنده نگه دارید تا اسلام زنده بماند، باید بگویم که با شهادت همه این‌ها زنده خواهند ماند.
چمران با بیان اینکه برای ما ناراحت کننده است که جوانانمان فریب بخورند، عنوان کرد: باید در مسیر تربیت نسل جدید بیش از شعار دادن کوشا باشیم و درست برنامه‌ریزی کنیم. تربیت جوانان همانند دیروز نیست و راه و روش دیگری را طی می‌کند و باید روش‌های دشمن در این راه را خنثی کنیم و نسل جدید را به گونه‌ای تربیت کنیم که در مسیر مکتب پیش بروند. البته از نسل جدید، جوانان زیادی در مسیر مکتب و انقلاب هستند و اربعین امسال گویای این موضوع بود و دشمن از همین موضوع ترسید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه