استمرار جشنواره فیلم کوتاه فناوری و نوآوری، یک ضرورت است

استمرار جشنواره فیلم کوتاه فناوری و نوآوری، یک ضرورت است

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: استمرار جشنواره فیلم کوتاه فناوری و نوآوری یک ضرورت است و باید هر سال توسط یک پارک علم و فناوری با حفظ استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره در پارک علم و فناوری قم برگزار شود.


به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از وزارت علوم، علی خیرالدین در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری فیلم کوتاه فناوری و نوآوری که در محل وزارت علوم برگزار شد، افزود: مفاهیم فناوری و نوآوری اگر برای مردم ملموس و قابل فهم نباشد و با زندگی مردم هم ارتباط نداشته باشد مسیر رشد تکاملی خود را در جامعه پیدا نمی‌کند.
وی تأکید کرد: باید در جشنواره فیلم کوتاه فناوری و نوآوری به آثار هنری مرتبط با فناوری‌های کاربردی و قابل استفاده برای مردم و مزایای استفاده از روش‌های فناورانه و نوآورانه توجه کرد و از رو آوردن صرف به فناوری‌های سطح بالای مورد استفاده در صنایع پرهیز کنیم.
معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم افزود: استمرار جشنواره فیلم کوتاه فناوری و نوآوری یک ضرورت است و باید هر سال توسط یک پارک علم و فناوری با حفظ استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره در پارک علم و فناوری قم و حتی هر چند سال یک بار با گستره بین‌المللی برگزار شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه