صدور مجوز مشاغل خانگی ۱۳ روزه شد

معاون اشتغال وزارت کار خبر داد

صدور مجوز مشاغل خانگی ۱۳ روزه شد

مطابق اظهارات معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تسهیل‌گری مشاغل خانگی صدور مجوز ۱۳روزه شده و از ابتدای سال حدود ۳هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.


محمود کریمی بیرانوند، معاون اشتغال وزارت کار درباره مشاغل خانگی گفت: صدور مجوز در مشاغل خانگی به دلیل تسهیل‌گری 13روزه انجام می‌شود.
 معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در حوزه مشاغل خانگی نیز مانع‌زدایی، تسریع و تسهیل‌گری در مجوزهای مشاغل خانگی از طریق صدور آنی مجوز رشته‌های ثبت‌محور مشاغل خانگی و همچنین از طریق صدور 13 روزه مجوز رشته‌های مجوزمحور مشاغل خانگی است.
 بیرانوند گفت: تسهیل‌گری در صدور مجوز مشاغل خانگی از طریق پذیرش مهارت تجربی متقاضیانی که مهارت دارند ولی بدون گواهی مهارت هستند، توسعه و افزایش رشته‌های مشاغل خانگی، صدور نزدیک به 93هزار فقره مجوز مشاغل خانگی، پرداخت تسهیلات به بیش از 38هزار نفر از متقاضیان مشاغل خانگی ازجمله اقدام‌های مهم در این حوزه بوده است.
معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه از ابتدای امسال حدود 3هزار میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در کشور اختصاص یافت، گفت: همکاری بانک مرکزی با این وزارتخانه منجر به تخصیص اعتبار 3 هزار میلیارد تومانی تسهیلات در 6ماهه نخست سال جاری برای متقاضیان مشاغل خانگی در کشور شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه