یک واحد خدمات مسافرتی متقلب در مشهد پلمب شد

صدور بلیت تقلبی هواپیما در مشهد!

یک واحد خدمات مسافرتی متقلب در مشهد پلمب شد

کارشناس مسئول نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: این واحد خدمات مسافرتی اقدام به صدور پنج بلیت تقلبی هواپیما از مبدأ تهران به مقصد ایلام برای پنج زائرعراقی در مشهد کرده بود.


به گزارش صدا و سیما، برای این زائرعراقی و چهار نفر از همراهانش بلیت‌های دوسره از مبدأ مشهد به مقصد تهران و از مبدأ تهران به مقصد ایلام از طرف یک دفتر خدمات مسافرتی در مشهد صادر شده بود و آنان با مراجعه به فرودگاه بین‌المللی مشهد برای دریافت کارت پرواز به مقصد تهران اقدام کرده بودند.
وی گفت: این زائران با رسیدن به تهران و مراجعه به شرکت هواپیمایی مورد نظر متوجه می‌شوند این بلیت‌ها تقلبی است.
 با توجه به اینکه شاکیان پنج نفر بودند و برای رسیدگی به شکایت‌های خود مجبور به بازگشت به مشهد و پرداخت هزینه می‌شدند، مراتب به معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارجاع شد و چون محل دفتر خدمات مسافرتی صادرکننده بلیت‌ها مشخص نبود، بازرسان به دفاتر خدمات مسافرتی زیادی در محدوده خیابان امام رضا(ع) مراجعه و واحد صنفی متقلب را شناسایی کردند.
این کارشناس ادامه داد: با بررسی اسناد و مدارک و نوع دستگاه پرینتری که مورد استفاده قرار گرفته بود، دفتر خدمات مسافرتی مربوط شناسایی شد و ۳۵۰ دلاری که این دفتر برای صدور پنج بلیت تقلبی در مسیر تهران به ایلام از زائران عراقی گرفته بود، با هماهنگی انجام شده به حساب نماینده قانونی آن زائران مسترد و با دستور تعزیرات حکومتی، این واحد پلمب شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه