روایت ورزشکاران از دیدار با رهبر انقلاب

وزیر ورزش در خصوص کنگره شهدای ورزشکار گزارش داد

روایت ورزشکاران از دیدار با رهبر انقلاب


​​​​​​​جمعی از ورزشکاران و دست اندرکاران ستاد کنگره ملی شهدای ورزش کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند. به گزارش ایسنا، در این دیدار وزیر ورزش و جمعی از مدیران ورزشی کشور، برخی از قهرمانان جهانی و المپیک و پیشکسوتان ورزش و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم حضور داشتند و وزیر ورزش نیز در خصوص کنگره شهدای ورزشکار به ارائه گزارش پرداخت.
جواد فروغی، قهرمان المپیک یکی از حاضران در خصوص این دیدار گفت: «در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای ورزش کشور با رهبر معظم انقلاب افتخار کردم به ورزشکار بودنم؛ چرا که ۵هزارو135 شهید از این جامعه پر افتخار تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است».الهام حسینی، نخستین مدال آور وزنه برداری بانوان ایران یکی دیگر از حاضران در این جلسه بود که در رابطه با دیدار با رهبر انقلاب در صفحه شخصی خود نوشت: «امروز حس و حال خوبی در دیدار با رهبر عزیزمون برای کنگره شهدای ورزش که ماه دیگه برگزار میشه داشتم، چقدر مطالب خوب و دلنشینی بیان فرمودن. جلسه بسیار معنوی و ارزشی، چقدر عالمانه و با محبت بودن».
نیما نکیسا هم در گفت وگو با فارس، درباره دیدار جمعی از اهالی ورزش کشورمان با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: دلیل این دیدار برنامه‌ای است که سازمان بسیج ورزشکاران برای برگزاری کنگره شهدای ورزشکار در نظر گرفته است. قابل توجه آن افرادی که می‌گویند فوتبالیست‌ها و ورزشکاران از شهدا و انقلابیون چیزی نمی‌دانند و با این فضا فاصله دارند، باید بگویم ما 5هزارو135 شهید ورزشکار داریم و این کاملاً مستدل و مستند است. رهبری روی همگانی کردن ورزش و اشاعه فرهنگ ورزشکاری در بین مردم خیلی تأکید داشتند. وی افزود: ایشان اشاره داشتند فعالیت مردم به ویژه در دوران کرونا خیلی کمتر شده و قهرمانان ما می‌توانند جذابیت این قضیه را بالاتر ببرند. برای تیم‌های اعزامی به رویدادهای بین‌المللی آرزوی موفقیت کردند و تأکید داشتند ورزشکاران ما باید مروج فرهنگ انقلابی و ایرانی در این میادین باشند. همچنین از بانوانی که با حجاب اسلامی در مسابقات بین‌المللی شرکت و افتخارآفرینی می‌کنند، تشکر کردند. 
دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: رهبر گرانقدر همچنین از افرادی تشکر کردند که به این مملکت و مردم پایبند بوده و تلاش می‌کنند برای این مملکت مدال‌آور باشند و این مدال را به جایی که به آن توکل و توسل کرده‌اند، تقدیم کنند. نکیسا درباره اینکه برای چندمین بار به دیدار رهبر معظم انقلاب مشرف می‌شود، پاسخ داد: در کل زندگی‌ام سومین باری بود که ایشان را از نزدیک زیارت کردم و بسیار خوشحالم. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه