دستگیری یک سلطنت‌طلب با هوشیاری بسیج

دستگیری یک سلطنت‌طلب با هوشیاری بسیج

با هوشیاری ضابطان قضایی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) فرد سلطنت‌طلبی که در حاشیه شهر برای اختلاف افکنی بین قومیت‌ها تلاش می‌کرد، در اقدامی پیچیده و ضربتی دستگیر شد.


رصد و پایش‌های میدانی تحرکات مشکوک در حاشیه مشهد از سوی نیروهای معاونت اطلاعات بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) براساس روال معمول ادامه داشت که حضور یک فرد که از استان‌های جنوب شرقی کشور به منطقه آمده بود توجه‌ها را به خودش جلب کرد.
اقدامات صورت گرفته از سوی این فرد آن‌قدر مشکوک و حساب شده بود که کار را به جایی رساند تا موضوع برای کسب تکلیف به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) منتقل و مسیر هماهنگی با دستگاه قضایی در پیش گرفته شد.  با دستور مقام قضایی، ضابطان قضایی در این ناحیه مقاومت بسیج وارد خانه فرد مذکور شدند. با کشف ادله دیجیتالی و همچنین اسامی مستعاری که این فرد برای فعالیت در فضای مجازی برای خودش ایجاد کرده بود، نه تنها فرضیه فعالیت و ارتباط این فرد با گروه‌های سلطنت‌طلب نمایان شد بلکه برخی موضوعات حاکی از آن بود که مرد شناسایی شده در ایجاد تفرقه میان قومیت‌ها فعالیت دارد. در ادامه متهم بازداشت و ادله دیجیتالی مکشوفه برای بررسی بیشتر به مقر سپاه منتقل شد.

خبرنگار: عقیل رحمانی  

برچسب ها :
ارسال دیدگاه