دستگیری سارق و کشف 10میلیارد ریال اموال مسروقه

دستگیری سارق و کشف 10میلیارد ریال اموال مسروقه

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عامل سرقت از مکان‌های عمومی و کشف 10 میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.


​​​​​​​به گزارش قدس، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر تردد‌های مشکوک در منزلی مسکونی واقع در شهر مشهد موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری شهرک رجایی قرار گرفت. وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری با کنترل نامحسوس محل و تحقیقات میدانی دریافتند که اموالی مسروقه با خودرو به این منزل منتقل می‌شود.
این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی و با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد عمل شده و در بازرسی از محل تعدادی اموال مسروقه شامل علائم و تابلوهای سازمان ترافیک، نرده‌های برش خورده پل‌های هوایی، سطل‌های فلزی زباله، مقداری فنس برش خورده وسط بولوار، کپسول‌های آتش‌نشانی، یک دستگاه دوچرخه کرایه‌ای شهرداری، یک عدد سرسره، کفپوش‌های محوطه بازی کودکان، 10دستگاه تلفن همراه هوشمند، پنج عدد افشانه‌های فلفلی و یک عدد شوکر در مجموع به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال را کشف کردند.
سرهنگ نگهبان گفت: در این زمینه پس از هماهنگی با مرجع قضایی، یک متهم دستگیر که در بازجویی‌های علمی پلیس به بیش از 38 فقره سرقت اموال مسروقه از سطح اماکن عمومی به ویژه پارک و بوستان‌های شهر مشهد اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوکی مراتب را از طريق شماره 110 به پليس اطلاع دهند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه