یک زن و 2 مرد عامل 52 فقره سرقت در مشهد

یک زن و 2 مرد عامل 52 فقره سرقت در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یک زن و دو مرد که از متهمان اصلی 52 فقره سرقت‌های سریالی در مشهد بودند، خبر داد.


به گزارش قدس، سردار ابراهیم قربان زاده گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی از خانه‌های  مسکونی و خودروهای مدل پایین در مناطقی از شرق شهر مشهد دستورات ویژه برای بررسی موضوع صادر شد.
وی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی با هدایت مستقیم رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی وارد عمل شده و پس از بررسی آخرین سرقت اعضای این باند که اعلام دستبرد به خانه‌ای مسکونی بود و تحقیقات اولیه تیم تجسس کلانتری میرزا کوچک خان مشهد، به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به ترسیم چهره فرضی یکی از عاملان اصلی سرقت و شناسایی متهم شد.
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی با ردزنی‌های گسترده، متهم را که اهل استان دیگری بود با اقدامی غافلگیرانه در مشهد دستگیر کردند.
وی گفت: متهم در تحقیقات اولیه با معرفی یک زن و مرد جوان که همدستش بودند، اعتراف کرد در آخرین سرقت با ورود به خانه‌ای مسکونی، وسایل و قطعات خودرو سواری پارک شده داخل پارکینگ و وسایلی از داخل خانه شامل دو دستگاه تلویزیون، یک دستگاه چرخ خیاطی و مقادیری طلا سرقت کرده است.    
سردار قربان‌زاده خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی، دو همدست دیگر متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری وسایل سرقتی دو دستگاه خودرو مسروقه را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: تحقیقات کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی از متهمان منجر به شناسایی و دستگیری 6 مالخر اموال مسروقه شد و اعضای این باند تا کنون به 52 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.
سردار قربان زاده با تشکر از اقدام ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در پیگیری این پرونده گفت: بررسی این سرقت‌ها حاکی از آن است که متهمان به خانه‌های مسکونی بدون  تجهیزات ایمنی و بازدارنده از سرقت‌ و همچنین خودروهای مدل پایین دستبرد می‌زدند که در این‌باره نقش شهروندان در پیشگیری از وقوع سرقت‌ها بسیار مهم و تعیین کننده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه