ایفای نقش شهید رجایی کار ساده‌ای نبود

سید جواد هاشمی:

ایفای نقش شهید رجایی کار ساده‌ای نبود

بازیگر نقش شهید رجایی در سریال «راز ناتمام» درباره چالش‌های این نقش گفت: امکان‌پذیر نیست نقش شخصیت شهید رجایی که در تاریخ انقلاب اسلامی در این حد اثرگذار بوده را مانند خودش بازی کرد و به نمایش گذاشت، اما تحقیقات زیادی درباره این شخصیت انجام دادم.


سید جواد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: بازی در نقش یک شخصیت که اسطوره و اسوه انقلاب است کار ساده‌ای نیست چون مردم ارتباط نزدیکی با ایشان داشتند. این کار سختی است و فقط به گریم و شباهت چهره نیست؛ باید وجنات، کردار، رفتار و هر آنچه مردم از این شخصیت در ذهن دارند را شبیه‌سازی می‌کردم.
او با بیان اینکه برای بار سوم نقش شهید رجایی را در یک سریال ایفا می‌کند، عنوان کرد: قرار نبود در سریال راز ناتمام بازی کنم. حدود یک‌سال پیش برای بازی در این سریال از من دعوت شد ولی به علت مشغله کاری نپذیرفتم و گفتم شاید بهتر باشد شخص دیگری کار را بازی کند که یک روح تازه‌ای به نقش بدمد و اتفاق جدیدی شکل بگیرد.
هاشمی افزود: چند نفر تست دادند و با یکی از بازیگران بیش از 10 سکانس فیلم‌برداری شد و دوباره کارگردان و تهیه‌کننده سریال تصمیم گرفتند آن صحنه‌ها را با بنده تکرار کنند و من برای سومین بار این نقش را بازی کردم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی در این نقش کار ساده‌ای نبود اما هر سه بار تمام تلاش خود را کردم.

خبرنگار: لیلا نوعی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه