«فوفانا» گران‌ترین مدافع جهان

ادامه ولخرجی‌های چلسی در نقل و انتقالات

«فوفانا» گران‌ترین مدافع جهان

به نقل از اسکای، انتقال وسلی فوفانا از لسترسیتی به چلسی نهایی شد. مبلغ انتقال حدود ۹۰ میلیون یورو است تا ولخرجی‌های چلسی در نقل و انتقالات ادامه داشته باشد. این انتقال سبب می‌شود مدافع فرانسوی گران‌ترین مدافع جهان شود.


مدافع میانی ۲۱ ساله که در حال حاضر پیراهن لسترسیتی را بر تن می‌کند با چلسی به توافق نهایی رسید و باید از حالا او را گران‌ترین مدافع جهان دانست. فوفانا در شروع این فصل جای ثابتی در ترکیب لستر داشته و 90 دقیقه در روز اول تساوی 2-2 در خانه مقابل برنتفورد بازی کرد و این اتفاق در دیدار با آرسنال نیز رخ داد. پیش از این هری مگوایر گران‌ترین مدافع جهان بود. مگوایر ۲۹ ساله که در سال ۲۰۱۹ به منچستریونایتد پیوست ۸۷ میلیون یورو از شیاطین سرخ دریافت کرد و حالا فوفانا با ۹۰ میلیون یورو در صدر قرار گرفته است.
نکته جالب اینکه مگوایر نیز مانند فوفانا از لسترسیتی به تیم دیگر پیوست و رکورد زد.چلسی و لستر پس از چند هفته مذاکره فشرده در نهایت با این انتقال به توافق رسیدند و جزئیات نهایی هنوز مشخص نیست. آبی‌ها پیش از این سه بار خواستار به خدمت گرفتن او شده بودند ولی لسترسیتی هر سه پیشنهاد را رد کرد.
با توجه به تجربه محدود فوفانا در لیگ برتر تا اینجای کار، هزینه این انتقال را باید به عنوان یک شگفتی تلقی کرد. این بازیکن فرانسوی که در سال ۲۰۲۰ از سنت اتین به لیگ برتر انگلیس پیوست، تنها ۳۷ بازی در لیگ برای باشگاه فعلی خود انجام داده است. چلسی پیش از این شانس جذب بازیکنانی چون ناتان آکه، ماتیس دی لیخت، ژول کُنده و پرسنل کیمپمبه را از دست داده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه