شوک بزرگ به تیم ملی

«اللهیار» جام‌جهانی را از دست داد؟

شوک بزرگ به تیم ملی


​​​​​​​رسانه هال‌سیتی نیوز که از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه انگلیسی به شمار می‌رود، خبری ویژه را درباره مصدومیت ستاره ایرانی منتشر کرد و در آن اشاره داشت دوره درمانی اللهیار صیادمنش بیش از سه ماه به طول خواهد انجامید و او نه‌تنها نمی‌تواند همراه هال‌سیتی باشد بلکه رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر را هم از دست خواهد داد و نمی‌تواند در کنار شاگردان دراگان اسکوچیچ مسافر دوحه شود.
صیادمنش در اردوهای اخیر تیم ملی فوتبال ایران جایگاه ثابتی در فهرست تیم پیدا کرده بود و در تلاش بود بتواند در فیفادی سپتامبر جایگاه خود را فهرست تیم ملی تثبیت کند و یکی از مسافران اعزامی به جام جهانی 2022 قطر باشد اما حالا مصدومیت بلندمدت سد راه حضور ستاره ایرانی در جام جهانی شده است. البته که همگان منتظر اعلام خبر رسمی درباره مصدومیت صیادمنش هستند.
مهدی طارمی دیگر ستاره خط حمله فوتبال ایران نیز در مصاف با اسپورتینگ دچار آسیب‌دیدگی شد و نگرانی‌های زیادی درباره او به وجود آمد اما طارمی در واکنش به مصدومیت خود واکنش جالبی داشت و گفت: «به خیر گذشت» تا نشان بدهد مشکل خاصی برای همراهی پورتو در ادامه فصل نداشته و همچنین می‌تواند به اردوی پیش‌رو تیم ملی فوتبال ایران اضافه شود.
اللهیار صیادمنش در شرایطی در فهرست تیم ملی فوتبال قرار می‌گرفت که مهاجمان پرشماری در صف انتظار می‌ایستادند اما حالا مصدومیت ستاره ایرانی سبب شده دراگان اسکوچیچ و همکاران او به دنبال انتخاب یک گزینه شایسته برای جانشینی صیادمنش در فهرست تیم ملی باشند. مهدی قایدی در بازگشت دوباره‌اش به استقلال عملکردی فوق‌العاده را از خود به جای گذاشت تا خود را آماده بازگشت دوباره به تیم ملی نشان بدهد.
علی علیپور و شهاب زاهدی دیگر مهاجمانی هستند که احتمال حضورشان در فهرست تیم ملی به عنوان جانشین اللهیار صیادمنش وجود دارد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه