پاتک ضربتی پلیس  برای دستگیری عاملان سرقت‌های خیابانی

پاتک ضربتی پلیس  برای دستگیری عاملان سرقت‌های خیابانی

فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی کلانتری‌های احمدآباد، پنجتن، معراج و سپاد برای دستگیری 9عامل سرقت‌های خیابانی خبر داد.


​​​​​​​به گزارش قدس، سرهنگ احمد نگهبان گفت: در پی گزارش سرقت‌های خیابانی و زورگیری به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ دستورهای ویژه برای اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت صادر شد.
 فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های تجسس کلانتری احمدآباد در این مأموریت ضربتی دو متهم زورگیری و قاپ‌زنی در محدوده احمدآباد مشهد را که مرتکب سرقت‌های سریالی شده بودند، چهره‌زنی  و تحت تعقیب قرار دادند.
مأموران کلانتری احمدآباد در این عملیات با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس برای دستگیری متهمان که سوار بر موتورسیکلت پلاک مخدوش، قصد گوشی‌قاپی از شهروندی را داشتند، وارد عمل شدند.
 وی خاطر نشان کرد: پلیس یکی از متهمان پرونده را دستگیر و در بازرسی از این متهم، یک دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه موتورسیکلت سرقتی را کشف کرد.
 این مقام انتظامی گفت: تیم تجسس کلانتری احمدآباد در ادامه پیگیری پرونده، همدست این متهم را نیز دستگیر و از ۱۲ فقره سرقت رمزگشایی کرد.
 این در حالی است که یکی از شاکیان پرونده مدعی بود متهمان با جعل عنوان مأمور از او زورگیری کرده‌اند و تحقیقات در این باره  ادامه دارد.
 فرمانده انتظامی مشهد گفت: مأموران کلانتری پنجتن نیز در اجرای این طرح ضربتی، دو متهم به زورگیری خیابانی را دقایقی پس از سرقت گوشی تلفن همراه یک شهروند شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.
وی تصریح کرد: پلیس با تیراندازی هوایی، این دو متهم را که قصد فرار داشتند، دستگیر و در بازرسی از آن‌ها دو قبضه چاقو کشف نمود و با دستور مرجع قضایی، تحقیقات از این متهمان ادامه دارد.
سرهنگ نگهبان گفت: تیم‌های تجسس کلانتری سپاد مشهد نیز دو متهم سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی را در حوزه استحفاظی خود چهره‌زنی و با کنترل مراقبت‌های پوششی دستگیر کردند.
 در این عملیات از پنج فقره سرقت سیم و کابل تاکنون رمزگشایی شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه