باید در بسکتبال انقلاب می‌کردم

سرمربی تیم ملی در نشست خبری:

باید در بسکتبال انقلاب می‌کردم

سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه گفته بودم باید در این تیم انقلاب صورت بگیرد به تشریح عملکرد تیم ملی در مسابقات گذشته پرداخت.


ارمغانی تصریح کرد: وقتی پیشنهاد هدایت تیم ملی به من داده شد همین صحبت‌ها را به رئیس فدراسیون گفته بودم. نسل طلایی بسکتبال روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و باید یک انقلاب را ایجاد کنیم. در قدم اول چند بازیکن جوان را اضافه کردیم و به نظرم خوب کار کردند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در ادامه، گزارشی از تغییرات ایجاد شده در عملکرد این تیم‌ به لحاظ «ترن اور» داد و تأکید کرد: در این زمینه به نتیجه رسیدیم، مورد دیگری که روی آن کار شد پرتاب‌های پنالتی بود. در کاپ آسیا ۷۵ درصد پرتاب پنالتی‌ها گل شد، خیلی کم پیش آمده که تیم‌های ملی این‌ میزان پرتاب پنالتی را گل کنند، فقط در بازی با ژاپن ۹۰ درصد پرتاب پنالتی‌های ما به نتیجه رسید.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در واکنش به انتقاداتی که در مورد همکاران و دستیارانش در کادر فنی مطرح است، تأکید کرد: مثل یک‌خانواده کنار هم هستیم، تلاش می‌کنیم ‌و دست به دست هم داده تا کارها و برنامه‌ها پیش برود.
ارمغانی در مورد تیم اردن که ایران با شکست برابر آن از کاپ آسیا حذف شد، تصریح کرد: برخی می‌گویند اردن تیم درجه دوم آسیاست، این صحبت در حالی مطرح شده که بسکتبال در جهان و آسیا به سرعت در حال پیشرفت است، نتایجی که اردن‌ بعد از رقابت با ایران بدست آورد و همچنین نتایج دیگر تیم‌ها این موضوع را نشان ‌می‌دهد، دنبال توجیه نیستم وبا ارقام و اعداد این ادعا را 
دارم.
وی در ادامه در پاسخ به پرسشی در رابطه با پنجره‌های باقیمانده جام جهانی گفت: از صعود به جام جهانی ناامید نشده‌ایم، ٦ بازی داریم که سه بازی در ایران برگزار می‌شود، مصمم هستیم حداقل این سه بازی را ببریم و در عین حال امیدواریم قزاقستان که دو بازی برابر ما را برد نتواند در این پنجره عملکرد اینچنینی داشته باشد، تکلیف استرالیا و ژاپن مشخص است، امیدواریم بازی‌های خانگی را ببریم و صعود کنیم، اما اگر به هر دلیلی به جام جهانی صعود نکنیم باید همین پروسه را ادامه دهیم؛ چون چاره ای جز آن نداریم، باید هزینه کنیم و من به آینده تیم ملی و بسکتبال آسیا امیدوارم. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه