افتتاح پروژه آبرسانی پیامبر رحمت(ص) در روستای آبشکی

افتتاح پروژه آبرسانی پیامبر رحمت(ص) در روستای آبشکی

روز گذشته به همت خیران آبرسان، پروژه پیامبر رحمت(ص) و آبرسانی به روستای آبشکی، چاه آب شرب روستای جُغری افتتاح و همچنین عملیات حفر چاه در روستای هندل‌آباد آغاز شد.


​​​​​​​حجت‌الاسلام والمسلمین پژمانفر؛ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم عنوان کرد: قبل از هر چیز ما مسئولان باید از مردم بابت اینکه بعد از چهار دهه و این‌قدر با تأخیر آب شرب داخل منازل آن‌ها آورده شده است، عذرخواهی کنیم.
وی با بیان اینکه خدمات آب، برق و گاز جزو حقوق مردم است، اظهار کرد: ما هیچ منتی به شما مردم نداریم و امیدواریم کارهای دیگر روستا از جمله آسفالت با سرعت انجام گیرد. وی با اشاره به اینکه متأسفانه سرانه مصرف آب روستا بیشتر از شهرهاست، خواستار صرفه‌جویی بیشتر شد وافزود: ما از مسئولان آب و فاضلاب درخواست داریم که پروژه آب کشاورزی و دام اهالی روستا را هر چه زودتر به سرانجام برسانند و در این مدت نگذارند کشاورزی اهالی روستا با مشکل و تهدید مواجه شود.
حسین اسماعیلیان؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد هم در این مراسم با اشاره به اینکه با وجود تلاش‌های فراوان در شهرستان مشهد در حوزه آبرسانی با چالش‌های زیادی مواجه هستیم، افزود: با این حال اقدامات خوبی در یک سال گذشته به لحاظ شبکه‌گذاری، ساخت مخازن ذخیره و... در روستاها انجام شده که از رشد 15برابری برخوردار است.

خبرنگار: توحیدی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه