تحصیلات ۹۰ درصد زندانیان زیر دیپلم است

تحصیلات ۹۰ درصد زندانیان زیر دیپلم است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی گفت: بیش از ۹۰‌درصد افرادی که وارد زندان‌ها می‌شوند افراد زیر دیپلم هستند که با حرفه‌آموزی در زندان‌ها سعی می‌شود این خلأ تا حدودی جبران شود.
ضیایی‌فرد در آیین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف زندان اشتغال زندانیان است که خراسان جنوبی نسبت به برخی استان‌ها فضای بهتری در زمینه اشتغال دارد.
به گزارش صداوسیما، وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت اشتغال‌زایی در زندان کسانی که در زندان اشتغال‌زایی می‌کنند با رایزنی‌های صورت گرفته از مالیات معاف می‌شوند.
ضیایی‌فرد با بیان اینکه زیرساخت‌های مناسب برای اجرای طرح طبقه‌بندی زندانیان در زندان‌ها با قوت پیگیری می‌شود، گفت: برای اجرای این طرح ۴۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این مراسم گفت: اقدام‌های خوبی در حوزه زندان‌ها صورت گرفته که با پشتیبانی‌های انجام شده شاهد ارتقای سازمان زندان‌ها و بهبود اشتغال باشیم.
همچنین به مناسبت اعیاد و روز مباهله، ۱۶ زندانی جرایم غیرعمد استان در این مراسم آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه