اجرای ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در مشهد

پایانی بر سرقت کابل‌های مخابرات

اجرای ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در مشهد

فرماندار مشهد گفت: ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در مشهد در حال اجراست و این عملیات سنگین تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
محسن داوری، فرماندار مشهد درخصوص تدابیری که برای جلوگیری از سرقت در حال اجراست، گفت: با اجرای ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری مسئله سرقت کابل‌های مخابرات حل می‌شود و مشکل اینترنت که در برخی محلات وجود دارد با ایجاد ۹۷ ایستگاه جدید در مشهد و ارتقای سایت‌های جدید برطرف خواهد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، او افزود: در سفر اخیری که به تهران داشتم وزیر قول داد درخصوص مشکلات ارتباطات شهرستان مشهد ازجمله اینترنت و موارد دیگر به مشهدی‌ها کمک کند و سفر معاون وی به مشهد و شروع عملیات سنگین ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری نشان از توجهی است که وزارت ارتباطات به مشهد دارد، زیرا در کمتر شهرستانی همزمان عملیات ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری شروع می‌شود.
داوری درباره نانوایی‌ها و اینکه برخی تخلف‌ها هنوز هم وجود دارد، بیان کرد: از مردم انتظار داریم همان‌طور که با ما در ساماندهی مشارکت کردند، در نظارت هم مشارکت کنند و تخلف‌ها را به ما اطلاع دهند.
فرماندار مشهد درخصوص اینکه برخی نانوا‌یی‌ها نان را گران‌تر از قیمت مصوب عرضه می‌کنند یا نان را به فروشگاه‌های موادغذایی می‌دهند و آن‌ها چند برابر قیمت به مردم می‌فروشند، گفت: مردم نباید نان را گران بخرند و شهروندان باید موضوع را بلافاصله گزارش کنند. 
وی گفت: مردم نان را بیش از نرخ مصوب نخرند و اگر دیدند احیاناً نان خارج از شبکه یا اضافه بر نرخ مصوب عرضه می‌شود، موضوع را حتماً گزارش کنند و خود مردم هم سریع تسلیم متخلف نشوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه