۳۵ تیم هلال احمر در ایلام خدمات‌رسانی می‌کنند

۳۵ تیم هلال احمر در ایلام خدمات‌رسانی می‌کنند

ایلام    

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: ۳۵ تیم هلال احمر طی اربعین حسینی در ایلام خدمات‌رسانی می‌کنند.


غلامرضا علی محمدی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امداد و نجات ویژه اربعین حسینی ۳۵تیم عملیاتی امداد و نجات به صورت شبانه‌روزی در پایگاه‌های ثابت و موقت و قرارگاه مرزی مهران برای امدادرسانی و پوشش حوادث احتمالی در استان خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی تصریح کرد: قرارگاه مرزی جمعیت هلال احمر استان ایلام برای پشتیبانی تیم‌های عملیاتی و تسریع در امداد رسانی به زائران اربعین در پایانه مرزی مهران ایجاد می‌شود.
علی محمدی بیان کرد: ۲۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شامل ۱۳ پایگاه ثابت و ۱۴ پایگاه موقت در مسیر تردد زائران به منظور ارائه خدمات امدادی به زائران در استان مستقر می‌شوند.
وی ادامه داد: در ایام اربعین حسینی ۳۴۲ نفر از پرسنل، امدادگران و نجاتگران در قالب ۳۵ تیم عملیاتی در پایگاه‌های امدادی و قرارگاه مرزی با به کارگیری ۳۸ دستگاه آمبولانس، 14 دستگاه خودرو ست نجات، سه تیم واکنش سریع، پنج تیم موتوری، دو دستگاه خودروی ارتباطات، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین برای پشتیبانی و سه تیم عملیاتی توانای خواهران در مرز مهران به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.
علی محمدی تصریح کرد: دو فروند بالگرد با هدف تسریع در امدادرسانی در ایام اربعین حسینی در استان مستقر می‌شوند و در صورت نیاز و ضرورت اقدام به امداد رسانی می‌کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه