بهره‌برداری از ۱۴۸ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

بهره‌برداری از ۱۴۸ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

۱۴۸ واحد مسکونی مددجویی در خراسان رضوی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


به گزارش بهزیستی خراسان رضوی،  مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۶ واحد از این خانه‌ها متعلق به مددجویان سادات است که با کمک دفتر مقام معظم رهبری، آستان قدس رضوی و بهزیستی ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.
مسعود فیروزی در مراسم بهره‌برداری از این واحدها بیان کرد: این واحدها در نزدیکی مضجع شریف رضوی ساخته شده است. این فاز سوم از واحدهای مسکونی سادات است که به ترتیب ۳۱، ۲۳ و ۶ واحد از آن‌ها تاکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته و مقرر شده ۳۰ واحد دیگر نیز به مددجویان بهزیستی تعلق بگیرد.
وی ادامه داد: در مجموع ۲۹ واحد از کل خانه‌های مورد بهره‌برداری برای خانواده‌های دو معلول و بیشتر بوده که در تفاهم‌نامه پنج‌جانبه با بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و بهزیستی به بهره‌برداری رسیده و بهزیستی به هر واحد در شهرها ۱۴۰ و در روستاها ۸۵ میلیون تومان کمک بلاعوض داشته است.همچنین ۱۸ واحد متعلق به ایتام است که با مشارکت بنیاد مسکن و بهزیستی ساخته شده و سهم بهزیستی ۱۲۵ میلیون تومان به ازای هر واحد بوده است. به گفته این مسئول ۹۰ واحد از این خانه‌ها به صورت عادی برای مددجویان توانبخشی و اجتماعی بوده که برای هر یک از آن‌ها ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض اختصاص یافته است. فیروزی گفت: در چهار واحد از مسکن‌های بهره‌برداری شده؛ قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به صورت مشارکتی همکاری داشته و زمین را مددجو تأمین کرده که بهزیستی نیز به ازای هر واحد ۱۵۵ میلیون تومان پرداخت کرده است. وی همچنین از ۲ هزار و ۴۵۰ واحد مسکن نیمه‌تمام مددجویی در سطح استان خبر داد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه