رویداد نقشه فرصت‌های کسب‌وکار مشهد برگزار شد

رویداد نقشه فرصت‌های کسب‌وکار مشهد برگزار شد

رویداد نقشه فرصت‌های کسب‌وکار شهر مشهد با مشارکت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌های انسانی برگزار شد.


به گزارش قدس، در این رویداد که در محل زیست‌پارک برگزار شد، ابتدا محمدجواد مشیری مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی به تشریح فعالیت‌های سازمان و ظرفیت‌های درآمدی پایا پرداخت.
مشیری در ادامه گفت: شهر مقدس مشهد دارای ظرفیت‌های درآمدی ویژه از قبیل زیارت، گردشگری، سلامت و همجواری با سه کشور به عنوان هاب منطقه است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده مطلوب شود و مدیریت مطلوب این ظرفیت‌ها منتج به درآمد پایدار شهری و مزیت رقابتی ویژه خواهد شد.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی گفت: این رویداد موجب اتصال نیازها به فرصت‌های کسب‌وکار و توزیع مناسب فرصت‌ها برای پاسخ بهینه و کارآمد و اثربخش به این نیازها در محدوده شهر می‌شود.
مشیری در پایان باذکر چند مثال عنوان کرد: تمرکز این سازمان به دارایی‌های نامشهود شهر به عنوان مزیت رقابتی پایدار موجب شناسایی فرصت‌های درآمدی جدید خواهد شد.
در ادامه این رویداد مهدی یاراحمدی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد گفت: هدف از برگزاری این رویداد‌ها همفکری و استفاده از خرد جمعی است.
وی گفت: کسب درآمدهای پایا و استفاده از ثروت انباشته شده و درنهایت دستیابی به اقتصادی پویا، مولد و زاینده از برنامه‌های مدیریت شهری است. یار احمدی در ادامه گفت: شناسایی فرصت‌های جدید از اولویت‌های مدیریت شهری است و با مشارکت سرمایه‌های انسانی خلاق و نوآور امکان‌پذیر است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه