گازگرفتگی ۳۰ مسافر یک هتل ۹طبقه

نشت گاز در موتورخانه موجب شد

گازگرفتگی ۳۰ مسافر یک هتل ۹طبقه

سرپرست آتش‌نشانی شهر مشهد از امدادرسانی آتش‌نشانان به مسافران مسموم در پی نشت گازco داخل یک هتل در خیابان امام‌رضا(ع) این شهر خبر داد.


به گزارش قدس، آتشپادسوم مجید فرهادی گفت: سحرگاه روز گذشته در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای تعدادی مسافر در یکی از هتل‌های محدوده هسته مرکزی شهر مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و پشتیبانی ایستگاه‌های شماره ۲و۲۴ را به محل اعلامی در خیابان امام رضا(ع)۵ اعزام کرد.
این مقام ارشد در آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل و بررسی میدانی ماجرا مشخص شد تعدادی از مسافران به‌دلیل استنشاق گازco با علائم تهوع و سرگیجه دچار مسمومیت شده که آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به تخلیه فوری ۳۱۸نفر از افراد حاضر در این هتل کردند.
آتشپادسوم فرهادی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه نشت گازco از قسمت موتورخانه این مجموعه تشخیص داده شده و برای کشف علت و منشأ دقیق گازگرفتگی مسافران، تحقیقات توسط کارشناسان در حال انجام است.
سرپرست آتش‌نشانی شهر مشهد با تأکید بر اینکه برای متولیان این هتل ۹طبقه طی سال گذشته، دو بار اخطاریه برای تشکیل پرونده ایمنی از آتش‌نشانی مشهد ارسال شده، افزود: با توجه به اینکه آتش‌نشانی اقامت در این هتل را به دلیل ناایمن بودن خطرناک دانسته، با حضور عوامل انتظامی و قضایی، از پذیرش مسافر در این هتل موقتاً جلوگیری به‌عمل آمد.
در ادامه محمد علیشاهی، مسئول روابط عمومی اورژانس۱۱۵مشهد هم گفت: در پی دریافت گزارش وقوع این حادثه بلافاصله ۹دستگاه آمبولانس به محل اعزام که تعداد ۲۵ نفر با علائم سردرد و سرگیجه به چهار بیمارستان هاشمی‌نژاد، امام رضا(ع)، اکبر و شهید کامیاب منتقل شدند و تعداد پنج نفر هم با تمایل خودشان با وسیله شخصی به بیمارستان موسی بن جعفر مراجعه کردند و جمعی دیگر از مسافران نیز در محل درمان شدند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه