۱۶ سال بلاتکلیفی مجموعه اداری به دلیل نبود اعتبار

فرماندار رشتخوار اعلام کرد

۱۶ سال بلاتکلیفی مجموعه اداری به دلیل نبود اعتبار

فرماندار رشتخوار گفت: ۱۶ سال است پروژه نیمه‌تمام سایت اداری این شهرستان به دلیل عدم پیگیری و اعتبار بلاتکلیف و راکد مانده است. 


حسین باهوش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰ اداره در این شهرستان به دلیل نداشتن مکان اداری ثابت در منازل سازمانی فرسوده با قدمت بیش از ۵۰ سال ساخت مستقر هستند اما اگر این سایت اداری تکمیل شود، همه ادار‌ه‌ها به آنجا منتقل خواهند شد. 
وی با اشاره به اینکه برای تکمیل و بهره‌برداری از سایت اداری اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز است، افزود: در حال حاضر این پروژه ۴۵درصد رشد فیزیکی دارد و مدت ۱۶ سال است همچنان راکد مانده و عدم پیگیری برای تکمیل سایت اداری سبب فرسوده شدن همان مقدار پیشرفت فیزیکی شده است. 
باهوش توضیح داد: با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری جلسه‌های متعدد برای تکمیل این پروژه، اکنون ۱۵۰ میلیارد ریال به این مجموعه اختصاص یافته تا بخشی از کار انجام شود. 
نماینده عالی دولت در این شهرستان بیان کرد: سایت اداری مذکور دارای چهار بلوک است که با اعتبار جذب شده در حال حاضر درصدد هستیم یک بلوک را تکمیل و با قید فوریت ۱۰اداره بدون مکان را به آنجا منتقل کنیم. وی تأکید کرد: ساماندهی و تجمع اداره‌های شهرستان در یک سایت اداری موجب می‌شود شهروندان برای مراجعات کاری به اداره‌های مختلف با مشکل تردد و هزینه‌های جابه‌جایی مواجه نشوند. همچنین افزایش سرعت در روند کاری مراجعه‌کننده‌ها صورت خواهد گرفت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه