316 خدمت به مردم ارائه می‌دهیم

نایب رئیس شورای شهر مشهد:

316 خدمت به مردم ارائه می‌دهیم

مهدی ناصحی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تأکید بر اینکه یکی از موضوعات در حوزه مدیریت شهری، نحوه مواجهه با بحران‌هایی است که به وجود می‌آید گفت: از مجموع بحران‌هایی که در کشور‌های مختلف اتفاق می‌افتد، حجم زیادی از این بحران‌ها را در کشور داریم که تقریباً هر بلای طبیعی و غیرطبیعی در ایران اتفاق افتاده، از این جهت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل موضوع روزمره ماست.
وی با بیان اینکه 316خدمت به مردم می‌دهیم که 40مورد این خدمات به طور مستقیم است، ادامه داد: سطح ارتباط با مردم خیلی بالاست اگر مدیریت بحران در سطح این تماس و ارتباط نباشد، بحران ساعتی است حتی یک باران ساده می‌تواند چالش‌برانگیز شود، اگر به موقع توجه نشود.
ناصحی ادامه داد: متأسفانه در حوزه مسائل پیشگیرانه نمی‌توان گزارشی ارائه داد و‌ همیشه پس از بحران مسائل پیشگیرانه مورد اهمیت واقع می‌شوند و خودشان را نشان می‌دهند.
وی با بیان اینکه در دنیا موضوع مدیریت بحران و پدافند پیشگیرانه بسیار پراهمیت است و نیرو‌های متخصص بسیاری در این زمینه وجود دارند، افزود: نکته‌ دیگر در کلانشهر‌ها آثار حاصل از مدیریت بحران بین‌‌المللی است؛ اگر کوچک‌ترین بحرانی در کشور رخ دهد آثار بین‌المللی دارد، مدیریت بحران و پدافند یک پروژه و برنامه نیست، بلکه روح حاکم در تمام فعالیت‌ها و حوزه‌هاست و این باید برای مدیران نهادینه شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه