طرح‌های درمانی گناباد، چشم‌انتظار تأمین اعتبار

طرح‌های درمانی گناباد، چشم‌انتظار تأمین اعتبار

رضا احمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در گفت‌وگو با تسنیم بیان کرد: تکمیل بخش سوختگی و راه‌اندازی آنژیوگرافی بیمارستان علامه بهلول گنابادی جزو اولویت‌های دانشگاه است که با پیگیری‌های انجام شده در سفر ریاست‌جمهوری به خراسان رضوی، این دو پروژه در فهرست مصوبات سفر قرار گرفت.
وی ادامه داد: مبلغ 70 میلیارد تومان برای تکمیل بخش سوختگی و راه‌اندازی بخش آنژیوگرافی این بیمارستان مصوب شد که بخشی از این مبلغ در سال جاری و بخشی سال آینده به دانشگاه تخصیص داده خواهد شد. پیگیری برای جذب اعتبار در حال انجام است که به محض وصول بخشی از اعتبار، مراحل اجرایی آغاز می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد درخصوص راه‌اندازی بیمارستان دوم گناباد اظهار کرد: تأسیس بیمارستان دوم گناباد نیز از پروژه‌های اولویتدار دانشگاه است که این درخواست در جریان سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی نیز پیگیری شد. برای بیمارستان دوم، دو گزینه وجود داشت؛ نخست استفاده از ساختمان بیمارستان قدیم 15خرداد که با بررسی‌ها، به علت قدمت بالای این ساختمان، منتفی شد. احمدی ادامه داد: گزینه دوم احداث ساختمان جدید برای بیمارستان که البته اجرای این گزینه به اعتبارات بالایی نیاز دارد. پیگیری‌ها و رایزنی‌ها به‌منظور جذب اعتبار برای ایجاد ساختمان جدید و راه‌اندازی بیمارستان دوم در حال انجام است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه