اطعام علوی در 50 نقطه اراک برگزار می‌شود

اطعام علوی در 50 نقطه اراک برگزار می‌شود

مرکزی  

 دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان مرکزی گفت: اطعام علوی همزمان با عید سعید غدیر در ۵۰ نقطه شهری اراک برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با تعامل و همکاری برنامه سمت خدا و مؤسسه حضرت خدیجه(س)، خانواده‌های نیازمند را شناسایی و در شب عید غدیر یک‌هزار بسته ۲کیلویی گوشت گرم در شهرستان‌های خنداب و کمیجان توزیع می‌کنند.
وی با بیان اینکه طرح اطعام علوی امسال در تمام شهرستان‌های استان مرکزی برگزار می‌شود، ادامه داد: نصب پرچم در معابر از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک به صورت ویژه مدنظر قرار گرفته و در این راستا ۲هزار پایه پرچم تهیه و در اختیار گروه‌های مردمی قرار گرفته است.
حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: طرح پویش پرچم نیز که در کشور ایجاد شده اقدام بسیار زیبنده‌ای است که کمک می‌کند پایه‌های پرچم در جلو در منازل و یا سر کوچه‌ها نصب و پرچم غدیر در آن قرار گیرد تا این جشن عید ولایت پرشکوه‌تر برگزار شود.  
وی عنوان کرد: همایش مقالات با موضوع غدیر از دیگر اقدامات فرهنگی است که فراخوان آن با موضوع عدالت از منظر امیرالمؤمنین(ع) از سوی دانشگاه اراک منتشر شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه