کلاه‌برداری دو نفر از شهروندان به روش رسيدساز جعلی

کلاه‌برداری دو نفر از شهروندان به روش رسيدساز جعلی

رئيس پليس آگاهی خراسان رضوی گفت: با تلاش كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاه‌برداری پليس آگاهی دو سودجو كه با سفارش كالا و ارائه رسيدهای جعلی اقدام به كلاه‌برداری از شهروندان کرده بودند شناسايی و دستگير شدند. 
سرهنگ جواد شفيع‌زاده ‌در تشريح اين خبر بيان کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر كلاه‌برداری از وی توسط دو فرد سودجو با استفاده از نرم‌افزارهای رسيدساز جعلی، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاه‌برداری قرار گرفت.
وی اظهار کرد: مالباخته در اظهارات خود اذعان کرد دو فرد ناشناس اقدام به سفارش غذا از طريق پيک موتوری کرده و پیک پس از تحويل غذا و مشاهده واريز وجه در تلفن همراه سفارش‌دهنده، ‌محل را ترک کرده و پس از مدتی متوجه عدم واريز وجه به حسابش شده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ‌كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاه‌برداری پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی دو متهم در این زمینه را شناسایی و دستگیر کردند.
رئيس پليس آگاهی خراسان رضوی با بیان اينكه تاكنون هشت شاکی در اين خصوص شناسايی شده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه