افزایش ۴۸ درصدی بستری‌های کرونایی‌ در خراسان رضوی

افزایش ۴۸ درصدی بستری‌های کرونایی‌ در خراسان رضوی

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با افزایش شیوع کرونا، شمار بستری‌شدگان جدید مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه در خراسان رضوی، در ۱۰ روز گذشته بیش از ۴۸درصد افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا دکتر محمد پهلوان با بیان اینکه در این مدت شمار بستری‌شدگان جدید کرونایی از روزانه ۸۱ نفر به ۱۲۰ نفر رسیده، افزود: هم اکنون شمار بستری‌های مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی با افزایش ۱۰۷درصدی به ۲۵۱ بیمار رسیده که ۴۳ نفر آنان بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان هستند.
وی اظهار کرد: از این تعداد، سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۲۱۰ بیمار است که ۳۶ بیمار بدحال در بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه بستری هستند.
وی افزود: شمار مراجعان سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا در مراکز ۱۶ساعته خدمات سلامت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در ۱۰روز گذشته افزایش یافته و از ۹۷مورد به ۵۷۲مورد رسیده و در همین مدت تعداد مراجعان سرپایی مشکوک و یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه نیز حدود دو برابر شده و از ۲۵۴مورد به ۵۴۰مورد رسیده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه