روز انتخابی، پیروزی کشتی را شاهد بودیم

خوش‌بینی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد:

روز انتخابی، پیروزی کشتی را شاهد بودیم

پژمان درستکار،سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مسابقه انتخابی همان طور که مردم شاهد بودند، خوب بود. وزیر ورزش هم تأیید کرد از انتخابی لذت برده است. در چند سال گذشته چنین انتخابی نداشتیم. انتخابی واقعی بین مدعیان بود. بدون تبعیض، چرخه خوبی تعریف شد. جامعه ورزش و کشتی لذت بردند. هر چه مسابقات انتخابی با حضور بزرگان کشتی و مردم برگزار شود، اقبال به سمت کشتی بیشتر می‌شود. مردم مطالبه دارند کشتی نفراتی چون قاسم پور، یزدانی و زارع را در داخل ایران ببینند.
او در مورد اتفاقاتی که در پایان مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد رخ داد و تماشاگران به سمت تشک کشتی هجوم بردند، گفت: جنبه مثبت این اتفاق، شور و اشتیاق و علاقه مردم به کشتی بود. این نشان می‌دهد کشتی بین مردم خواستگاه و جایگاه  خاصی دارد که حاضرند جان خود را به خطر بیندازند. روز یکشنبه  ثابت شد کشتی جایگاه بزرگی بین مردم دارد ولی از لحاظ انضباطی، نیاز به مراقبت‌های بیشتری بود تا خدایی نکرده اتفاقی برای قهرمانان نیفتد. هماهنگی‌ها باید بهتر انجام شود تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم. وی در پاسخ به این پرسش که اتفاقی برای او حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور رخ نداد؟ تأکید کرد: مصدومیت جزیی بود، ولی دوست ندارم 
راجع به آن صحبت کنم چون جذابیت انتخابی زیاد بود و نمی‌خواهم حاشیه به متن غلبه کند. مردم هم علاقه‌مند بودند و می‌خواستند با قهرمانان عکس بگیرند. این باعث افتخار است. من همه این اتفاقات را به فال نیک می‌گیرم و به نظرم یکشنبه روز پیروزی کشتی بود.می‌خواستیم نفراتی برای جهانی انتخاب کنیم که از دل آن‌ها برای کشورهای اسلامی هم نفرات انتخاب شوند. ۲۷ همین ماه در چهار وزن انتخابی داریم و تکلیف دو وزن هم در تونس مشخص می شود و در نهایت در ۲۸ تیر ترکیب کشورهای اسلامی را مشخص می‌کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه