کمبود ۵۰ درصدی نیرو در دادگستری قوچان

کمبود ۵۰ درصدی نیرو در دادگستری قوچان

رئیس دادگستری شهرستان قوچان گفت: در محاکم شهرستان قوچان باید ۴۰ سمت قاضی داشته باشیم این در حالی است که تنها ۱۷ قاضی فعال هستند.
به گزارش ایسنا حسین ولیدخت، رئیس دادگستری شهرستان قوچان در یک نشست خبری عنوان کرد: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۸ هزار و ۸۸ پرونده به محاکم دادگستری شهرستان قوچان وارد شده و ۱۷ هزار و ۴۵۱ پرونده رسیدگی و مختومه شده و از این میان ۶۳۷ پرونده باقی ‌مانده است. در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸ هزار و ۸۷۷ پرونده وارد شد و ۱۷ هزار و ۹۵۸ پرونده رسیدگی و مختومه اعلام شد و ۹۱۹ پرونده باقی‌ مانده است.
وی افزود: در بخش محاکم دادسرا در سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۴ هزار و ۳۱۹ پرونده وارد شده و به ۲۴ هزار و ۴۱۵ پرونده رسیدگی شده و عملکرد +۹۶ بوده است و در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۲ هزار و ۳۶۷ پرونده وارد و به ۲۱ هزار و ۵۴۳پرونده رسیدگی و ۸۲۴ پرونده باقی ‌مانده است.
رئیس دادگستری شهرستان قوچان از کمبود بیش از ۵۰ درصدی نیرو در دادگستری این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در دادگستری شهرستان قوچان به ‌شدت با کمبود نیرو مواجه هستیم، به ‌طور مثال باید ۴۰ سمت قاضی داشته باشیم، این در حالی است که تنها ۱۷قاضی فعال هستند و تعداد ۲۳ قاضی کمبود داریم که امیدواریم با جذب نیرو بتوانیم کار مردم را راه بیندازیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه