کشور تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است

کشور تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است

 استاندار خراسان رضوی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در محل دفتر استاندار با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.


محمدعلی زهره‌ای گفت: کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است.
وی افزود: روند کار طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی به خصوص با رویکرد گروه ساخت از شتاب مطلوبی برخوردار است، رضایت‌بخش به کار خود ادامه می‌دهد و به زودی در استان شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها هستیم.
استاندار خراسان رضوی نیز با اشاره به اشراف تیم اعزامی از سوی وزارت راه و شهرسازی، گفت: هیچ‌ مشکلی برای رفع موانع و تنگناها در استان وجود ندارد که با راهبری و مدیریت قابل حل نباشد. کافی است راهکارها احصا و عملیاتی شود.
یعقوبعلی نظری با استناد به آمار و ارقام، وضعیت راه‌های استان را بسیار مهم ارزیابی و با اشاره به سه مبدأ ترانزیتی کشور و حجم ترافیک حاصل از زائران حرم مطهر حضرت رضا(ع)، ترافیک راه‌ها و آزادراه‌های استان را چهار برابر ظرفیت موجود اعلام کرد.
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، وحید داعی نیز بیان کرد: اعلام آمادگی می‌کنیم شبانه‌روز برای تحقق برنامه‌ها و رفع مشکلات تلاش کنیم. نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در بخش تأمین زمین رتبه نخست، تعداد قراردادهای آماده‌سازی سایت‌ها رتبه نخست، تعداد پروانه‌های نوسازی در بافت فرسوده و ناکارآمد رتبه دوم و واگذاری زمین در بخش روستایی رتبه نخست کشور را دارا بوده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه