ضرورت سازماندهی فعالیت‌های اقتصادی در قالب تعاونی

ضرورت سازماندهی فعالیت‌های اقتصادی در قالب تعاونی

استاندار خراسان رضوی گفت: همه افرادی که در ارتباط با یک موضوع مشخص اقتصادی یا خدماتی در حال فعالیت هستند باید در قالب تشکیلاتی با عنوان تعاونی یا اتحادیه سازماندهی شوند.


به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری در جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر خراسان رضوی در محل استانداری اظهار کرد: تعاونی یک ظرفیت است که نفع آن فردی نبوده بلکه شامل گروهی از افراد می‌شود؛ اما باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود. در غیر این صورت تعاونی‌ها نمی‌توانند به هدف غایی خود دست یابند.
وی خاطر نشان کرد: قاعده تعاونی‌ها را مردم تشکیل می‌دهند. از این رو همکاری آنان با یکدیگر چه در بخش نرم‌افزاری و چه در بخش سخت‌افزاری می‌تواند هدف و نتیجه مطلوب را محقق کند. بنابراین در تعاونی‌هاست که هم‌افزایی معنا پیدا می‌کند و همه از سرمایه معنوی و مادی خود برای تحقق یک هدف بهره می‌گیرند.
استاندار خراسان رضوی گفت: تعاونی‌ها به خوبی می‌توانند سرمایه‌های خرد مردمی را مدیریت و از آن‌ها بهره‌برداری کنند. از این طریق می‌توان با بهره‌گیری از سرمایه‌های خرد مردمی، گره‌گشایی لازم را انجام داد و با بهره‌گیری از مشارکت مردم و جذب سرمایه‌های خرد، تحولی را در خراسان رضوی به وجود آورد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه