printlogo


اسکان دانش‌آموزان زیارت اولی جازموریان در مدارس امام رضا(ع)
میهمانان نوروزی بهشت از راه رسیدند
در پی هماهنگی‌های انجام شده توسط بنیاد فرهنگی رضوی، نخستین گروه دانش‌آموزی زیارت‌اولی اهل منطقه جازموریان وارد مشهد شدند.


به گزارش آستان‌نیوز، کاروان 80 نفره پسران دانش‌آموز که در قالب طرح نوروزی «میهمان بهشت2» دعوت شدند، با استقبال بنیاد فرهنگی رضوی روز پنجشنبه وارد شهر مشهد شدند. این گروه پس از خوشامدگویی مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی در افتتاحیه، در اقامتگاه خود استقرار یافتند.
سیدمحمدصادق علی‌پرست در این فرصت پس از عرض خیرمقدم به میهمانان مشهدالرضا(ع) اظهار کرد: 15 مدرسه مزین به نام مبارک حضرت رضا(ع)، به عنوان مدارس امام رضا(ع) نام گرفته‌اند و ما مشغول خدمتگزاری فرهنگی به دانش‌آموزان در این مجموعه معنوی هستیم.
این روزها نیز مأمور به خدمت به شما دانش‌آموزان، زائران خوب امام هشتم(ع) هستیم.
وی تصریح کرد: این نخستین بار است که مستقل از خانواده به سفر راه دور آمدید. اولویت بنیاد فرهنگی رضوی دعوت از دانش‌آموزانی بود که زیارت‌اولی هستند، اما انتخاب شما عزیزان دیگر دست ما نبود. شما از طرف حضرت ثامن‌الحجج(ع) دعوت شدید. 
وی اضافه کرد: شما زائراولی هستید، حواستان به اصل این سفر جمع باشد که بهره بردن از زیارت بارگاه حضرت رضا(ع) است.
یادآور می‌شود، برای بهره‌مندی حداکثری میهمانان از فرصت سه‌روزه حضور در این اردوی تفریحی ـ زیارتی، ویژه‌برنامه‌های متنوعی از جمله زیارت بارگاه منور حضرت رضا(ع)، زیارت شهدای گمنام کوهسنگی، پخش فیلم، روایتگری دفاع مقدس، استفاده از مراکز تفریحی، برگزاری مسابقات ورزشی و... برای این دانش‌آموزان تدارک دیده شده است. 
پس از بازگشت این گروه در تاریخ 27 اسفند، کاروان 80 نفره دختران دانش‌آموز اهل منطقه نرماشیر استان کرمان از تاریخ 28 تا دوم فروردین ‌ماه میهمان مشهدالرضا(ع) و بنیاد فرهنگی رضوی خواهند شد.