printlogo


بدشانسی‌های ادامه‌دار سامان فلاح
خداحافظی دوباره با تیم ملی!
سامان فلاح یکی از پدیده‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود؛ مدافع جوان و دهه هشتادی که در پیکان رشد کرد و پرورش یافت و حالا به مهره‌ای کلیدی در ساختار دفاعی خودروسازان تبدیل شده و در 21 سالگی در نقش کاپیتان در جمع سرمه‌ای‌پوشان حضور دارد.


 فلاح در فصل اخیر عملکرد خوبی را از خود در ترکیب پیکان به جای گذاشته و این عملکرد خوب سبب شد کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی او را هم به اردوی ملی فراخواند.
مدافع 21 ساله پیکان در شرایطی که تصور می‌شد همراه تیم ملی ایران به قطر سفر می‌کند، اما در آخرین اردوی تیم ملی پیش از حضور در جام جهانی 2022 قطر، نامش از فهرست تیم ملی با تصمیم کارلوس کی‌روش خط خورد تا مدافع 21 ساله با وجود یک جای خالی در فهرست تیم ملی ایران، در حسرت حضور در جام جهانی بماند.
باشگاه پیکان اعلام کرد سامان فلاح جزو ستاره‌های دعوت‌شده به کمپ نوروزی تیم ملی بوده است. فلاح پیش از آغاز اردوی تیم ملی و بعد از اتمام تقابل تیم‌های پیکان تهران و آلومینیوم اراک، از کادرفنی پیکان مرخصی گرفته تا به شمال سفر کند و به دیدار خانواده برود، اما در مسیر بازگشت به تهران، مدافع جوان خودروسازان دچار سانحه رانندگی شده و به علت تصادف شدید به بیمارستان انتقال یافته است.
فلاح خوشبختانه دچار شکستگی نشده و بخش‌هایی از سر و صورت این بازیکن بخیه خورده و بدن او دچار کوفتگی شدید و زخم است. 
سامان فلاح با سانحه‌ای که برایش رخ داد، بار دیگر فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را از دست داد تا همچنان چشم‌انتظاری او برای انجام نخستین بازی ملی ادامه داشته 
باشد.