printlogo


قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان
پپ به هالیوودی‌ها رسید 


قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوئیس برگزار شد. نخستین قرعه‌ای که از گوی خارج شد، رئال مادرید بود که مشخص شد این تیمی باید به مصاف چلسی برود. پس از آن نیز ابتدا نام اینتر و سپس بنفیکا از گوی‌ها خارج شدند. اما مهم‌ترین تقابل این مرحله، جدال میان منچسترسیتی و بایرن مونیخ است و سرانجام در دیدار چهارم نیز باید تیم‌های ایتالیایی میلان و ناپولی به مصاف هم بروند.
در مرحله نیمه نهایی نیز برنده دیدار اینترمیلان و بنفیکا باید به مصاف برنده جدال میلان و ناپولی برود. در سمت مقابل نیز از میان رئال مادرید و چلسی تیمی که برنده از زمین خارج شود باید با برنده نبرد بایرن مونیخ و منچسترسیتی روبه‌رو شود. برندگان نیز در دیدار فینال که در استانبول برگزار می شود، با هم دیدار خواهند کرد.
مسابقات در مرحله یک چهام نهایی در تاریخ ۲۲ و ۲۳ فروردین (دور رفت) و ۲۹ و ۳۰ فروردین (دور برگشت) با یک فشردگی یک هفته‌ای برگزار می‌شود؛ جایی که با حذف چهار تیم، ممکن است مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی هم رخ بنمایاند.

 بهترین بازی اینجاست!
حساس‌ترین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را شاگردان پپ و ناگلزمان برگزار خواهند کرد.رقابتی که احتمالاً جذاب‌ترین قرعه ممکن در این مرحله خواهد بود و علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند به تماشای دو مسابقه در بالاترین سطح از جذابیت و هیجان امیدوار باشند.آخرین تقابل سیتی و بایرن(هالیوودی‌ها) در مقطع پیش‌فصل در یک بازی دوستانه در آمریکا برگزار شد که سیتی با گل هالند از سد حریف خود گذشت. این دو تیم تاکنون 6 بار در لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر روبه‌رو شدند که سهم هر تیم سه پیروزی بوده و تاکنون بازی‌های این دو تیم با تساوی همراه نشده است.گفتنی است دیدار رفت دو تیم در تاریخ 22فروردین ماه در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد.

پادشاه برابر آبی‌های زخم‌خورده 
رئال مادرید و چلسی مثل فصل گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. رئال توانست چلسی را حذف کند و در نهایت قهرمان نیز شد.با این تفاوت که بازی رفت در زمین رئال و بازی برگشت در استمفورد بریج به انجام خواهد رسید. تا قبل از دو بازی فصل گذشته، تنها رویارویی‌های این دو تیم به سوپرجام اروپای 1998، جام در جام 1971 و نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2021 برمی‌گشت. جالب اینکه برنده نهایی همه مصاف‌ها نیز چلسی بود، ولی رئال فصل قبل ورق را برگرداند.باید دید امسال چلسی انتقام می‌گیرد یا رئال پیروزی فصل قبل را تکرار خواهد کرد.