printlogo


فعالیت ۲۴ساعته و رایگان اتوبوسرانی مشهد در روز اول فروردین
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با بیان اینکه سرویس‌دهی در روز اول فروردین و به مدت ۲۴ساعت به صورت رایگان انجام می‌شود، گفت: با توجه به زمان تحویل سال، سرویس‌دهی از ساعت ۱۲ شب ۲۹ اسفند آغاز و به صورت پیوسته و بدون وقفه به مدت ۲۴ساعت تا پایان روز اول فروردین ادامه پیدا می‌کند. 


علی‌اصغر نیشابوری در گفت‌وگو با ایسنا 
در خصوص اقدام‌های سازمان اتوبوسرانی مشهد برای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ اظهار کرد: در این راستا، بازسازی اتوبوس‌های مستعمل و رفع مشکلات آن‌ها از لحاظ فنی و ظاهری انجام شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای اتوبوسرانان ادامه داد: این دوره‌ها برای آشنایی اتوبوسرانان با فرهنگ میزبانی و کنترل خشم انجام گرفته است.
وی ضمن اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان خاطرنشان کرد: اتوبوس‌هایی که به هر دلیلی دچار نقص فنی بودند و متوقف شدند تعمیراتشان در دستور کار قرار گرفت و در یک بازه ۴۵روزه همه این اتوبوس‌ها به چرخه بهره‌برداری رسیدند.
نیشابوری با تأکید بر اینکه ما امروز در مشهد حتی یک دستگاه اتوبوس متوقف به دلیل نقص فنی نداریم، اضافه کرد: تعمیرگاه مرکزی ما خالی از اتوبوس نیست و اتوبوس‌هایی وجود دارند که به دلیل نقص فنی به این تعمیرگاه مراجعه می‌کنند، اما اتوبوس متوقف نداریم و این اتوبوس‌ها دوباره به چرخه بهره‌برداری بازمی‌گردند.
وی با اشاره به آماده‌باش تمام کارکنان سازمان اتوبوسرانی اظهار کرد: سرویس‌دهی در روز اول فروردین و به مدت ۲۴ ساعت به صورت رایگان انجام می‌شود. با توجه به زمان تحویل سال، سرویس‌دهی از ساعت ۱۲ شب ۲۹ اسفند آغاز و به صورت پیوسته و بدون وقفه به مدت ۲۴ساعت تا پایان روز اول فروردین ادامه پیدا می‌کند. 
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد در خصوص اضافه شدن اتوبوس‌های جدید اظهار کرد: در اسفند سال ۱۴۰۰ تعداد ۸۳ دستگاه اتوبوس جدید، در شهریور ماه تعداد ۳۰ دستگاه میدل‌باس جدید و در یک ماه گذشته تعداد ۲۹ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه بهره‌برداری اضافه و رونمایی شد.