printlogo


هشتمین نشست هم‌اندیشی مدیران بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی
هشتمین نشست هم‌اندیشی مدیران بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با رویکرد بررسی چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.


به گزارش آستان‌نیوز، در این نشست که با محوریت «روندهای کلان، اقتصاد زمین، مسکن و بنگاه‌های تولیدی» در سالن همایش بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، حدود ۱۰۰ نفر از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره مؤسسه‌ها و شرکت‌های تابعه و همچنین معاونان بنیاد بهره‌وری موقوفات حضور داشتند.
رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در این نشست با بیان اینکه هیچ موضوعی به اندازه تولید انبوه فناورانه برای اقتصاد کشور نجات‌بخش نیست، اظهار کرد: برای تحقق این هدف، بنگاه‌ها باید راهبرد صحیح اقتصادی مبتنی بر محاسبات سرمایه‌گذاری را در دستور کار خود قرار دهند. دکتر سیدمهدی سدیدی سازمان عالی حرم مطهر رضوی، بنیاد کرامت رضوی و سازمان علمی و فرهنگی را سه رکن آستان قدس رضوی در ساختار جدید عنوان کرد و افزود: بنیاد بهره‌وری موقوفات به عنوان تشکیلات اقتصادی آستان قدس رضوی، رکن چهارم است که اداره تمام دارایی‌ها و انجام فعالیت‌های اقتصادی این نهاد را بر عهده دارد.
رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با اشاره به نام‌گذاری سال‌های اخیر با محوریت اقتصاد گفت: رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال‌ها همواره بر آینده روشن، افق صحیح و تلاش جدی و شبانه‌روزی برای بهبود شرایط اقتصادی تأکید کرده‌اند. وی خاطرنشان کرد: این نهاد در همین راستا با اولویت قرار دادن سیاست‌های اقتصادی تلاش کرده است تا بهره‌وری تولید را در صنایع زیرمجموعه خود افزایش دهد.