printlogo


گره کور در مذاکرات تمدید قرارداد «لیائو»
کسی قصد کوتاه آمدن ندارد!


رافائل لیائو، ستاره میلان  که تابستان 2019 از لیل به خدمت گرفته شد و محصول آکادمی اسپورتینگ لیسبون پرتغال است، قراردادش در پایان فصل آینده به پایان خواهد رسید و مذاکرات برای تمدید قراردادش از سال گذشته آغاز شده است.
او به طور خارق‌العاده‌ای در ترکیب روسونری خوش درخشید و پس از پاتو دومین غیر ایتالیایی زننده بیش از ۱۰ گل در یک فصل سری آ شد و حتی به رکورد شوچنکو  یعنی گلزنی در تمامی روزهای هفته برای میلان رسید. او سال گذشته در لیست 15 نفر برتر نامزدهای کسب توپ طلا قرار گرفت، اما حواشی مربوط به تمدید قراردادش، این روزها یکی از پرتیراژترین خبرها در فوتبال ایتالیاست.
کار به جایی رسیده که حتی زلاتان ایبراهیموویچ هم پیش‌تر مصاحبه کرده و گفته بود برای آنکه لیائو در میلان بماند، حاضر است دستمزدش را کاهش دهد و اگر نیاز باشد، منزل مسکونی‌اش را هم در اختیار ستاره جوان پرتغالی خواهد گذاشت، اما در جدیدترین خبرها، گاتزتا دلواسپورت پرده از اسرار مذاکرات میان لیائو و مدیران باشگاه میلان برداشت و مدعی شد اگر چه ماسارو و مالدینی در مذاکرات به طورمستقیم با مدیربرنامه‌های این بازیکن در ارتباط نیستند، اما خانواده او درخواست افزایش دستمزد سالیانه به 5/7 میلیون یورو به همراه 2 میلیون یورو بندهای متفاوت پاداش را داشته و این در شرایطی است که در حال حاضر و بنا به قرارداد فعلی، دستمزد لیائو از 2 میلیون یورو تجاوز نمی‌کند.
درحالی که لیائو درخواست افزایش بیش از چهاربرابری دستمزدش را داشته، مالدینی به شدت با این اتفاق مخالف است و از سوی دیگر مدیران میلان سعی دارند بند فسخی به ارزش بیش از 150 میلیون یورو در قرارداد لیائو بگنجانند که البته این مهم مورد مخالفت مدیربرنامه‌ها و خانواده ستاره 23 ساله پرتغالی قرار گرفته است.