printlogo


همزمان با روز جانباز انجام شد
دیدار خادمان امام مهربانی با جانبازان مرکز توان‌بخشی امام خمینی(ره)
همزمان با روز جانباز جمعی از خادمان و خادمیاران واحد انتظامات خواهران حرم  مطهر رضوی با جانبازان مرکز توان‌بخشی امام خمینی(ره) مشهد دیدار و از آن‌ها تجلیل کردند.


معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز در ارتباط با این دیدار گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) جمعی از خادمان و خادمیاران انتظامات خواهر در راستای تکریم و تجلیل از مقام شامخ جانبازان با حضور در مرکز توان‌بخشی امام خمینی(ره) پارک ملت مشهد، با آن‌ها دیدار و روز جانباز را در کنار آنان گرامی داشتند.
امین بهنام تصریح کرد: همه ما مرهون گذشت و فداکاری شهدا، ‌جانبازان، ایثارگران و آزادگان هستیم. این عزیزان شهدای زنده‌ای هستند که مجاهدت‌های آنان هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد زیرا از جان خود گذشتند و در این راه ثابت قدم مانده‌اند.
وی افزود: بر همین اساس وظیفه خود دانستیم تا در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) با این سرافرازان دیدار کرده و فضای این آسایشگاه را معطر به شمیم رضوی کنیم و با توزیع هدایای متبرک و معنوی از این عزیزان تجلیل کرده و قدردان مجاهدت‌های آن‌ها باشیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین کریم دوان، مسئول آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) نیز در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از توجه خادمان رضوی به ایثارگران و جانبازان این مجموعه تصریح کرد: خادمان رضوی همواره در روزهای خاص برای روحیه دادن و سرکشی از جانبازان همراه با پرچم بارگاه منور رضوی به این مرکز مراجعه کرده و فضایی معنوی را برای آنان فراهم می‌کنند.
وی تصریح کرد: جانبازانی که در این آسایشگاه حضور دارند جانبازان ۷۰ درصد به بالا و ضایعه نخاعی هستند که در روزهای مختلف برحسب نیاز به مرکز توان‌بخشی امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و امروز موجب مسرت آن‌ها شد که به مناسبت ایام خجسته میلاد قمر بنی‌هاشم(ع) و حضرت زین‌العابدین(ع) خادمان حرم حضرت رضا(ع) میهمان این آسایشگاه شدند.