printlogo


راه‌اندازی فروشگاه بزرگ رضوی در بیمارستان امام رضا(ع)
همزمان با افتتاح پروژه درمانی آستان قدس رضوی در بیمارستان امام رضا(ع) در روز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، فروشگاه بزرگ رضوی نیز در این بیمارستان راه‌اندازی شد.


به گزارش آستان‌نیوز، با توجه به اینکه بیمارستان امام رضا(ع) یکی از موقوفات قدیمی و ارزشمند آستان قدس رضوی در حوزه سلامت و درمان به ‌شمار می‌رود و از طرفی این بیمارستان به نوعی با تاریخچه نان رضوی گره خورده، شرکت صنایع غذایی رضوی در راستای منویات تولیت آستان قدس رضوی درخصوص خدمت به مردم و مسئولیت اجتماعی خود، نسبت به راه‌اندازی فروشگاه رضوی در این بیمارستان اقدام کرده است.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی اظهار کرد: افتتاح فروشگاه رضوی در بیمارستان امام رضا(ع) با رویکرد ارائه خدمات مطلوب به کادر درمان و همچنین بیماران زائر و همراهانشان که بیشتر از شهرستان‌ها و استان‌های مجاور برای درمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، صورت گرفته است.
مجتبی هادیان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای خدمت به زائران و مجاوران حضرت، در فروشگاه بزرگ رضوی واقع در بیمارستان امام رضا(ع) انواع کالا با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.
او ادامه داد: در این فروشگاه علاوه‌ بر محصولات باکیفیت صنایع غذایی به خصوص تولیدات شرکت صنایع غذایی رضوی، محصولات بهداشتی مورد نیاز بیماران نیز عرضه می‌شود.