printlogo


فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق کشور:
همدلی نیروهای نظامی موجب ترس دشمنان است
محفل انس و الفت نیروهای مسلح استان خراسان رضوی به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا برگزار شد.


فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق اظهار کرد: برگزاری این جلسات موجب همدلی نیروهای نظامی و انتظامی، دلگرمی مردم و ترس دشمنان نظام جمهوری اسلامی می‌شود.
امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: به فرمان رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا، فرمانده ارشد جبهه مقاومت سردار سلیمانی که عمری را در راه مبارزه با گروه‌های تروریستی مستقر در منطقه سپری کرده و موجب برقراری امنیت در غرب آسیا شده بود به شهادت رسید.
وی گفت: امروز آمریکا در ادامه اقدام‌های خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی در کمال وقاحت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که مدافع امنیت مردم منطقه است، تروریسم می‌نامد؛ علت این اقدام، شکست‌های مفتضحانه آمریکا و استکبار جهانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.
سردار سرتیپ پاسدار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز در ادامه این مراسم در سخنانی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به قدرت بازدارندگی رسیده است، ابراز‌کرد: هماهنگی و همدلی بین ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، فراجا و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی تحت امر فرمانده‌معظم‌کل‌قوا، ضمن برقراری امنیت داخلی موجب ایجاد امنیت پایدار در منطقه شده است. در پایان از خانواده سردار سرتیپ شهید «محسن قاجاریان» فرمانده تیپ ۲۱ 
امام رضا(ع) و پنج خانواده شهید ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران تجلیل شد.