printlogo


در گشت بازار لو رفت
حراج دروغین پوشاک ترک در مشهد
امیرحسین قربانپور| معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: طی بازدیدی که از یک مغازه پوشاک در مشهد داشتیم مشخص شد این مغازه گران‌فروشی انجام داده است و به احتمال زیاد پلمب خواهد شد. 


به گزارش قدس، با توجه به گرانی‌های اخیر ظهر دیروز، هفتم اسفند١۴٠١ معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد با حضور جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به صورت سرزده به یکی از مغازه‌های پوشاک در مشهد رفت.
رضا رمضانی در خصوص این بازدید توضیح داد: با توجه به برخی نارسایی‌ها دیروز یک گشت مشترک به همراه دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ازجمله نمایندگان تعزیرات، اتاق اصناف و نیروی انتظامی از صنف پوشاک داشتیم. 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مورد مهمی بود تنها یک بازدید داشتیم و سایر بازدیدها به روزهای آینده موکول شد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مشهد با بیان اینکه در این بازدید مشخص شد این مغازه گران‌فروشی انجام داده است و به احتمال زیاد پلمب خواهد شد، اظهار کرد: این مغازه اقدام به تخفیف ۷٠درصد کرده بود که حراج غیرواقعی داشته و از سوی ما قابل قبول نبوده است.
رمضانی با اشاره به اینکه فروشنده این مغازه از اجناس تحت عنوان ترک استفاده می‌کرده که این موضوع واقعی نبوده است، متذکر شد: رقم جریمه برای این مغازه‌دار باید توسط تعزیرات مشخص ‌شود.