printlogo


فرماندار مشهد خبر داد
تعیین ۶۰۰ واحد منتخب برای عرضه ۲۰ قلم کالای اساسی در مشهد
فرماندار مشهد گفت: ۶۰۰ واحد منتخب را که ۲۰قلم ضروری برای زائران ارائه می‌دهند، مشخص و در نرم‌افزار نشان وارد کرده‌ایم. از این طریق خرید ۲۰ قلم کالای اساسی برای ۱۰ میلیون زائر فراهم خواهد شد.


محسن داوری در گفت‌وگو با ایسنا افزود: کالای اساسی مورد نیاز زائران باید به قیمت مصوب یا قیمت پشت کالا به مردم ارائه شود تا کمبود کالا نداشته باشیم و کالاهای اساسی را به اندازه کافی تأمین کرده‌ایم تا دچار کمبود نشویم.
داوری با بیان اینکه نظارت بر بازار نیز تشدید شده، عنوان کرد: چهار کارگروه در چهار خیابان منتهی به حرم تشکیل دادیم که تمام دستگاه‌های نظارتی در این کارگروه‌ها به صورت شبانه‌روزی شیفت‌بندی شده‌اند و در سطح شهر و به خصوص اطراف حرم فعالیت می‌کنند تا اگر هر صنف یا حوزه خدماتی تخلفی انجام دهد بلافاصله آن را بررسی کنند و حقوق زائران را در همان زمان بازگردانند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اطراف حرم تهیه نان برای زائران است، تصریح کرد: ۲۰ نانوایی به اطراف حرم اضافه و بخشی از آن فعال شده و بخشی نیز تا انتهای اسفند فعال می‌شود. این نانوایی‌ها با سرعت نان تولید می‌کنند و می‌توانند مشکل تهیه نان در اطراف حرم را حل کنند.