printlogo


استاندار خراسان رضوی:
دانش‌آموزان در حفاظت از نظام، سهم ویژه‌ای داشته‌اند
استاندار خراسان رضوی گفت: در این ۴۴سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، دانش‌آموزان در حفاظت از نظام سهم ویژه‌ای داشته‌اند.


به گزارش مهر، یعقوبعلی نظری در مراسم جشن ۴۴سالگی انقلاب اسلامی که با حضور دانش‌آموزان دهه نودی مشهد در سالن شهید بهشتی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد رجبیه و آغاز دهه فجر اظهار کرد: سال ۵۷ در ایام دهه فجر، دانش‌آموز بودم و به نظرم دانش‌آموزان این افتخار را دارند که هم در جریان نهضت امام(ره) و هم استقرار نظام اسلامی سهم ویژه‌ای داشته‌اند.
وی ادامه داد: در طول این ۴۴ سال هم که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، دانش‌آموزان در حفاظت از نظام سهم ویژه‌ای داشته‌اند و مصداق و شاهد این حرف، تقدیم بیش از ۳۳هزار شهید دانش‌آموز به انقلاب و نظام است.
وی با بیان اینکه همیشه در همه مناسبت‌ها، خیل عظیم دانش‌آموزان به میدان دفاع از نظام اسلامی آمده‌اند، بیان کرد: فلسفه چنین جلسه دانش‌آموزی و نوجوانی این است که پیام بدهند نسبت به انقلاب و شهدای انقلاب تعلق خاطر و تعهد دارند و این مسیر را با قدرت دنبال می‌کنند.
نظری مهم‌ترین شعار انقلاب را «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» دانست و افزود: پیش از انقلاب، مهم‌ترین مسئله ایران نداشتن استقلال بود. استقلال و آزادی و نقش‌آفرینی مردم جز در سایه نظام اسلامی محقق نمی‌شود.
دانش‌آموزان پس از شنیدن خاطرات استاندار خراسان رضوی از روزهای انقلاب ۵۷ در مشهد، همراه با او شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر دادند.
گفتنی است دانش‌آموزان دهه نودی مشهد با در دست داشتن پرچم ایران و سردادن شعارهای انقلابی، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی در گوش جهانیان فریاد زدند. همچنین اجرای سرود «سلام فرمانده» با همراهی تمام حاضران در سالن شهید بهشتی از دیگر برنامه‌های جشن ۴۴ سالگی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در مشهد مقدس بود.